måndag 26 november 2018

Kursvecka 3

Den här veckan har ju inte alls avlöpt enligt planen. Veckan började med att jag var sjuk måndag och tisdag i migrän. Jag var tillbaka på kursen under onsdagen men blev sedan hemma igen resten av veckan på grund av saker som inträffade under dagen.

Min pappas sjukdomstillstånd har förvärrats och vårt liv har varit kaotiskt sedan dess. Jag tänker inte gå in på detaljer här, men han är inlagd på sjukhus och vi får ta en dag i taget.


Så sammanfattningsvis kan jag väl inte påstå att jag haft någon nytta av någon kurs, eftersom jag inte varit där. Men imorgon är det dags för starten av vecka 4. Jag hoppas kunna koppla av och delta mer denna vecka.

Jag är i alla fall hemskt tacksam för de vänner och familjemedlemmar som ställer upp när jag mår dåligt. Så fina vänner som gråter när jag gråter, och skrattar när jag skrattar. Dom får mig att orka igenom allt detta. När jag står och trampar vatten och är på väg ner under ytan finns dom där som små flytblock.

Jag är också otroligt stolt över min lillebror som klarade sitt körkort denna vecka. Grattis!

För att skingra tankarna från allt som händer kring mig har jag tjuvstartat och plockat fram julbelysningen. Jag har ingen som helst julstämning men jag mår alltid lite bättre om jag får pyssla med något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar