torsdag 20 december 2018

Kursvecka 5

Vecka 5 av kursen var nog den vecka som var mest smärtsam. Vi pratade mycket om tankemönster och hur man hanterar/ går vidare från händelser som påverkat ens liv kraftigt. Det var väl denna vecka som kanske kändes mest inombords och tog massor av energi.

Jag har insett så många saker om mig själv att jag inte ens vet var jag ska börja. Att jag har ett tankemönster som skadar mig, att min väg ner i stress-träsket varit så himla mycket längre än jag trott från början och att jag inte lyssnat på mig själv och min intuition för 5 öre och bara kört på.

Jag är lite ledsen att jag inte skrev detta inlägg i direkt anslutning till våra teorilektioner för jag har haft så många tankar. Så här i efterhand är det lite svårt att redovisa dom. Men jag har i alla fall en plan för min framtid. Och det känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar