fredag 14 februari 2020

Träningsglädje!

Lyckorus efter combat igår
Jag är så glad att jag äntligen har börjat finna glädje i att träna igen.

Under hela min "sjukdomsperiod" har jag fortsatt med mina promenader men det har ju mest varit rekreation för min hjärna. Inte så fysiskt krävande eller så. Jag fann gymmet stressande och kravfyllt.

Men nu har jag återvänt. Jag har börjat gå på pass igen och kör även egen styrketräning. Det är såååå kul!!! Mitt favoritpass är BodyCombat, det kanske jag har pratat om tidigare. Det ger mig sådan glädje. Det är ett högintensivt pass med skitbra, härjig musik, lite aggressiva moves men ändå så mycket glädje. ÄLSKAR!



Jag har också börjat gå på Zumba. Jag fick ju testa det när jag gick min stresskurs och jag fastnade faktiskt lite för det redan då. Nu har jag gått ett par gånger och det är svinroligt! Man får dansa lite som man vill om man inte får till den rätta koreografin. Huvudsaken man rör på sig liksom.

SVETTGARANTI på båda passen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar